Eikö Outlook käynnisty?

JAMKin sähköpostijärjestelmässä on tehty pääsiäisviikolla valmistelevia toimenpiteitä seuraavaan versioon siirtymisen osalta. Joissakin koneissa on ollut entuudestaan sellaisia asetuksia, että palvelinpään muutosten jälkeen ei Outlook ole lähtenyt enää käyntiin normaalisti.

Tässä korjausohjeet:

1.) Sammuta Outlook ja/tai mahdolliset virheilmoitukset
2.) Sammuta Lync (kuvake oikeassa alanurkassa –> hiiren oikealla painikkeella –> ”Lopeta”)
3.) Käynnistä Outlook
4.) Jos Outlook kysyy sähköpostiosoitetta/salasanaa, anna ne ja laita raksi ruutuun ”muista salasana”. Huom! Tunnukseksi annetaan sähköpostiosoite!
5.) Käynnistä Lync Start-valikon kautta normaalisti

Jos tämä ei auta, on koneen sähköpostiprofiili rikki ja se pitää poistaa ja luoda uudestaan. Tähän soveltuvat toimenpiteet löytyvät täältä.