Henkilökunnan postijärjestelmässä ongelma

Osalla henkilökunnasta ei Outlook ole toiminut torstai-aamusta lähtien. Ongelma johtuu yön aikana asennetuista palvelinpäivityksistä ja korjausta selvitellään koko ajan.

Ongelmasta kärsivät voivat käyttää väliaikaisesti Outlookin selainliittymää osoitteessa https://email.jamk.fi (vaikka tosin sekin saatetaan joutua hetkellisesti korjauksen yhteydessä sammuttamaan).

ICT-Palvelut

Päivitys klo 8:40:
Ongelma on nyt paikallistettu ja korjattu ja Outlookin pitäisi käynnistyä normaalisti. Jos näin ei kuitenkaan tapahdu, kannattaa kokeilla ensin koko työaseman uudelleenkäynnistystä. Mikäli senkin jälkeen tulee virheilmoitus ”kansiojoukon avaamisesta”, pitää tilanne korjata näillä ohjeilla. Tarvittaessa voit pyytää IT-tuelta apua korjauksen tekemiseen.