Henkilökunnan postilaatikoiden Office365-siirrot

Henkilökunnan postilaatikoita siirretään Office365:een parasta aikaa. Siirrot tapahtuvat taustalla omaan verkkaiseen tahtiinsa seuraavien viikkojen aikana ja käyttäjät saavat omaan postilaatikkoonsa kohdistuvan siirron alussa ja lopussa erillisen ilmoituksen. Postilaatikot ovat koko ajan käytettävissä normaalisti. Siirron jälkeen pitää sovellukselle syöttää sähköpostiosoite ja salasana, jonka jälkeen yhteys muodostetaan uudestaan. Joissakin mobiililaitteissa pitää vanha sähköpostiprofiili poistaa ja lisätä takaisin yhteyden palauttamiseksi.

Siirrot pyritään mahdollisuuksien mukaan ajoittamaan siten, että jaetut postilaatikot siirtyisivät samaan aikaan niiden käyttäjien kanssa, jottei niidenkään kohdalla ilmenisi suurempia katkoksia.

Kesän/syksyn aikana on siirretty noin 120 postilaatikkoa.

Lisätietoja:
Henkilökunnan postilaatikot Office365-pilvipalveluun kesällä/syksyllä 2016

Päivitys 21.9.2016:
Kaikki henkilökunnan postilaatikot on nyt siirretty ja samoin myös jaetut postilaatikot. Seuraavaksi siirretään tulevan 1-2 viikon aikana tilaresurssit ja jakelulistat jne.