Kuukausittaisesta huoltokatkosta johtuen, to 11.6. klo 15:00 – 18:00 välisenä aikana esiintyy katkoja eri palveluissa

Tietojärjestelmäpalveluiden suunnitellusta kuukausittaisesta huoltokatkosta johtuen, torstaina 11.6. klo 15:00 – 18:00 välisenä aikana esiintyy katkoja mm. seuraavissa järjestelmissä:

  • JAMKin verkkosivut (www.jamk.fi)
  • Elmo-palvelut, eli mm. Elmo-työpöytä, Elmo-intra, henkilöhaku
  • HAKA-kirjautuminen (mm. Optima)
  • Exchange/Outlook
  • Office365-kirjautuminen
  • JAMKin WordPress-palvelut (blogit, oppimateriaalit jne)

Tällä kerralla päivityksiä tehdään mm. muutamiin kriittisiin verkkolaitteisiin, jonka vuoksi ei ole välttämättä mahdollista esittää huollon aikana erillistä info-sivua.

Kuten aina aiemminkin, katkot pyritään pitämään mahdollisimman lyhyinä ja huomaamattomina, mutta kaikkien järjestelmien osalta se ei ikävä kyllä ole mahdollista. Tästä syystä huoltokatkopäivistä on ilmoitettu aina reilusti etukäteen ja ne aikataulutetaan mahdollisuuksien mukaan normaalin virka-ajan ulkopuolelle.