Office365-kirjautuminen ei toimi opiskelijoilla – Korjattu!

Microsoftin tukipalvelu teki Skype-ongelman selvityksen yhteydessä muutoksia kirjautumispalveluun ja sen johdosta tilanne on nyt sellainen, etteivät opiskelijat pääse tällä hetkellä kirjautumaan koko Office365:een. Ongelma on siis aiempaa laajempi ja siksi Microsoftilta on pyydetty tukitapauksen prioriteetin nostoa.

Tällä hetkellä ei ole arviota ongelman kestosta, mutta Microsoftille on oltu yhteydessä ja sieltä luvattiin palata asiaan vielä tänään (tiistaina).

Päivitys 14.12 klo 8:20:
Ongelma on edelleen päällä. Postilaatikon mobiililaitesynkronointi toimii, mikäli päätelaite ei edellytä joka kerta erillistä kirjautumista.

Office365-portaaliin kirjautuminen ei siis onnistu, mutta postilaatikon osalta voi edelleen käyttää esim. Outlookin perinteistä työpöytäversiota (löytyy valmiiksi mm. kaikilta JAMKin työasemilta), tai kolmannen osapuolen sähköpostisovelluksia IMAP4-protokollalla.

Päivitys 14.12 klo 14:00
Kirjautumisongelma Office365:een on nyt korjattu. Skype-ongelman selvitys jatkuu edelleen.