Päivitys klo 21.37
Ongelman syyksi paljastui viallinen Office -päivitys. Korjaus on laitettu jakoon kaikille työasemille ja synkronoinnin pitäisi
korjaantua automaattisesti.
Mikäli OneDrive for Business -kuvake (ilmoitusalueella näytön vasemmassa alareunassa) näyttää edelleen punaista X-merkkiä,
niin virheilmoitukset pitää poistaa käsin ja tarkistaa, että tiedostoja ei ole jäänyt synkronoinnin ulkopuolelle. Tässä asiassa voikääntyä paikallisen ICT-tuen puoleen.
———–
Osalla käyttäjistä saattaa esiintyä ongelmia OneDrive for Business -synkronoinnin kanssa.
Ongelma ilmenee keltaisena huutomerkkinä OneDrive for Business -kuvakkeen päällä tai
tiedostonhallinnassa punaisena X-merkkinä tiedostojen/kansioiden edessä.
Mikäli havaitse näitä ongelmia, niin tiedostot eivät synkronoidu pilvipalveluun!
Pilvipalvelussa oleviin tiedostoihin pääsee käsiksi osoitteesta http://office365.jamk.fi ja valitsemalla sieltä OneDrive.
Ongelma on Microsoftin tiedossa ja korjaustoimenpiteitä tehdään parhaillaan.
Päivitämme tätä uutista sitä mukaan kun saamme lisätietoja.