OneDrive for Business -synkronoinnissa ongelmia (korjattu)

Päivitys klo 21.37

Ongelman syyksi paljastui viallinen Office -päivitys. Korjaus on laitettu jakoon kaikille työasemille ja synkronoinnin pitäisi
korjaantua automaattisesti.

Mikäli OneDrive for Business -kuvake (ilmoitusalueella näytön vasemmassa alareunassa) näyttää edelleen punaista X-merkkiä,
niin virheilmoitukset pitää poistaa käsin ja tarkistaa, että tiedostoja ei ole jäänyt synkronoinnin ulkopuolelle. Tässä asiassa voikääntyä paikallisen ICT-tuen puoleen.

———–

Osalla käyttäjistä saattaa esiintyä ongelmia OneDrive for Business -synkronoinnin kanssa.

Ongelma ilmenee keltaisena huutomerkkinä OneDrive for Business -kuvakkeen päällä tai
tiedostonhallinnassa punaisena X-merkkinä tiedostojen/kansioiden edessä.
Mikäli havaitse näitä ongelmia, niin tiedostot eivät synkronoidu pilvipalveluun!

Pilvipalvelussa oleviin tiedostoihin pääsee käsiksi osoitteesta http://office365.jamk.fi ja valitsemalla sieltä OneDrive.

Ongelma on Microsoftin tiedossa ja korjaustoimenpiteitä tehdään parhaillaan.

Päivitämme tätä uutista sitä mukaan kun saamme lisätietoja.