Skip to content
jamk
    • Suomi

Helpdesk and Instructions

Asiakastuki ja ohjeet
Primary Menu
  • To New Users
  • Remote access services
    • Eduroam – Wlan Roaming Service
    • Remote desktop connections and software
    • Webfile Service
  • Username and password
    • Changing your password
    • Creating a password
    • Login problems?
    • User account locked -error message?
    • Username/password is not correct?
    • What is my username
  • Email services and Office365
    • How to configure email to mobile devices?
    • How to enable strong authentication (MFA)
    • Office-applications for Students and Staff
    • OneDrive -client in Jamk’s staff Windows 10 workstations
    • OneDrive at home computers and mobile devices
    • Quick guide to Office365-email
    • Phone not working. How to reset strong authentication settings?
    • Securemail
    • Spam/viruses/phishing
  • Office devices and classrooms
    • AV services
    • Exam-studio
    • Optima Locker
    • Printing
    • USB memory sticks
    • Wireless WLAN-networks
  • ICT systems and software
    • Adobe Software
    • Apple support
    • Default software on workstations
    • Files, folders and Windows Explorer
    • Home folder and network services
    • Home use licenses
    • How to start programs in Windows desktop
    • Keyboard shortcuts
    • Microsoft Store Deployment
    • Social media services and tools
    • Web pages and homesites
  • ICT Services
  • Data protection and security
    • ICT Security guide for travelling staff
    • Jamk Network Usage Rules
    • Jamk’s privacy statements
01.04.2022

Mandatory strong authentication also to external users

There are few external user accounts (also called UFO accounts) in JAMK. After 11.4.2022 also these will be required to log in using strong authentication when logging in to any O365 services.

How to enable strong authentication

General information about strong authentication

01.04.2022 at 13:58 | Author: | Posted in Uncategorized

Ajankohtaiset tiedotteet

  • Budjetointijärjestelmässä huoltokatko pe 27.1
    Budjetointijärjestelmä (FPM) ei ole päivityksen vuoksi käytettävissä perjantaina 27.1.2023.
  • Ongelmia Microsoftin pilvipalveluissa
    Microsoftin palveluiden käyttöä haittaa useita eri operaattoreita koskeva verkko/nimipalveluongelma. Osa palveluista toimii ja osa ei. Osa toimii joistakin verkoista, mutta ei välttämättä kaikkialta ja tilanne on toimivienkin yhteyksien osalta vaihdellut aamun aikana.Microsoft selvittelee ongelmaa. Tilanne on monin paikoin jo korjaantunut, mutta joitakin ongelmia ilmenee edelleen.Tätä uutista päivitetään sitä mukaa kun tilanne selkiytyy.Päivitys klo 12:57:Microsoft on paikallistanut ongelman ja korjaus on ollut jo jonkin aikaa jaossa. Muutos vaikuttaa asiakasorganisaatioihin ja käyttäjiin vähitellen.
  • Laitteiden lainausautomaatit uudelleen käyttöön
    Pääkampuksen D-aulasta ja Lutakon -kampuksen kirjaston edestä löytyy lainausautomaatteja, joista henkilökunta ja opiskelijat voivat lainata laitteita käyttöönsä. Automaateista löytyy muun muassa kannettavia tietokoneita, konferenssimikrofoneja, ääninauhureita ja tabletti -laitteita. Lainattavat laitteet ja niiden saatavuus vaihtelee, joten nämä tiedot tulee käydä tarkistamassa lainauspäätteeltä. Laitteiden laina-aika on yhdestä työpäivästä kahteen viikkoon riippuen laitteesta. Ensimmäisellä käyttökerralla laitteelle tulee rekisteröityä. Rekisteröitymiseen tarvitaan jokin viivakoodillinen kortti kuten kirjastokortti tai opiskelijakortti sekä JAMK:in sähköpostiosoite. Automaatit ovat käytettävissä kampuksien aukioloaikojen mukaisesti. Tarkemmat ohjeet lainausautomaatin käyttöön löydät Helpdeskin sivuilta. Helpdeskin […]
  • Moodle huoltokatko 16.1.2023 klo 7-8
    Moodlen huoltokatko ma 16.1.2023 klo 7-8. Palvelu ei ole tällöin käytössä.Moodle maintenance break on January 16th from 07:00 to 08:00 am. Moodle is not available during maintenance.

Helpdesk News

  • Maintenance break in the budgeting system Fri 27.1
  • Problems with Microsoft cloud services
  • Loan lockers for devices revived
» All news articles on the Elmo intranet (login required)

Katso myös

  • Opetusta tukevat työkalut ja ohjeet
  • Oppimista tukevat työkalut ja ohjeet

About this site

  • About cookies
  • Accessibility statement
  • Log in

Helpdesk -palvelun tarjoaa Jyväskylän ammattikorkeakoulu