Käyttäjätunnus/salasana on väärä?

Väärä salasanaMikäli jokin palvelu ilmoittaa että käyttäjätunnus ja/tai salasana on väärä, voi tähän olla kolme eri syytä:

  1. Tunnuksesi on lukittu esimerkiksi työsopimuksen päättymisen vuoksi, tai opiskelijoilla esim. valmistumismerkinnän johdosta. Jos tässä on mielestäsi virhe, ota yhteyttä henkilöstöpalveluihin tai opiskelijapalveluihin.
  2. Käyttäjätunnus tai salasana on kirjoitettu väärin. Mm. Office365-palveluihin kirjaudutaan sähköpostiosoitteella (opiskelijanumero@student.jamk.fi), eli pelkkä käyttäjätunnus/opiskelijanumero ei riitä.
  3. Mikäli olet määritellyt salasanaasi ääkkösiä, ei kirjautuminen välttämättä onnistu kaikkiin järjestelmiin.

Jos olet unohtanut salasanasi etkä saa vaihdettua sitä (ohje), tai tunnuksesi on lukittu, ota yhteyttä opiskelijapalveluihin tai Helpdeskiin.