
Mikäli jokin palvelu ilmoittaa että käyttäjätunnus ja/tai salasana on väärä, voi tähän olla kolme eri syytä:
- Tunnuksesi on lukittu esimerkiksi työsopimuksen päättymisen vuoksi, tai opiskelijoilla esim. valmistumismerkinnän johdosta. Jos tässä on mielestäsi virhe, ota yhteyttä henkilöstöpalveluihin tai opiskelijapalveluihin.
- Käyttäjätunnus tai salasana on kirjoitettu väärin. Mm. Office365-palveluihin kirjaudutaan sähköpostiosoitteella (käyttäjätunnus@student.jamk.fi), eli pelkkä käyttäjätunnus ei riitä.
- Mikäli olet määritellyt salasanaasi ääkkösiä, ei kirjautuminen välttämättä onnistu kaikkiin järjestelmiin.
Jos olet unohtanut salasanasi etkä saa vaihdettua sitä (ohje), tai tunnuksesi on lukittu, ota yhteyttä opiskelijapalveluihin tai Helpdeskiin.