Jos vanha puhelimesi katosi tai ei toimi, etkä pääse siksi kirjautumaan Jamkin palveluihin, tulee vahvan tunnistautumisen asetukset nollata ja määrittää uudelleen. Nollaus edellyttää henkilöllisyyden varmentamista.
Voit tehdä tehdä tarvittavat toimenpiteet omatoimisesti näin:
- Jos vanha laite on edelleen käytettävissä, poista sen Authenticator-sovelluksesta Jamkin tunnuksesi.
- Kirjaudu verkkopankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella osoitteessa https://tunnistus.jamk.fi
- Valitse kirjautumisen jälkeen ”MFA resetointi” ja vahvista nollaus.
- Odota hetki, että tiedot päivittyvät järjestelmien välillä (max. 10 min) ja jatka kirjautumalla M365:een osoitteessa https://m365.jamk.fi ja noudata sieltä tulevia ohjeita.
- Huom! Kirjaudu sähköpostiosoitteella (pelkkä tunnus ei riitä).
Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnusta, tai et muusta syystä voi noudattaa ohjeita, ota yhteyttä Helpdeskiin.